Objednávka bezplatného zvozu

Polia označené    °°   sú povinné

Podmienky bezplatnej prepravy

Prepravu kávovaru zabezpečí kuriérska firma. Kávovar bude po oprave doručený dobierkou pokiaľ nebude dopredu dohodnuté inak. Dátum dodania opraveného kávovaru a výšku ceny opravy, Vám oznámime na vami uvedenom tel. čísle poprípade e-mailom.  Ak sa po oznámení ceny opravy rozhodnete pre vrátenie kávovaru v neopravenom stave bude Vám účtovaných 15 € za prepravné náklady. Je potrebné dodržať nasledovné pokyny:
Odstrániť zvyškovú vodu z nádržky na vodu a vyprázdniť odpadové výlevky.
Vyberte filter z nádržky na vodu (v opačnom prípade bude v servise ekologicky zlikvidovaný ), ak si ho prajete po oprave opäť použiť - a nie je starší ako 2 mesiace, uchovajte ho v chladničke v pohári s vodou.
Dôležité je (v zimných mesiacoch) vypustenie vodného systému - postup sa nachádza v návode na obsluhu , alebo nás telefonicky kontaktujte.
Odstráňte z odpadu kávu a vodu. Vyprázdnite zásobník zrnkovej kávy v opačnom prípade bude káva v servise povysávaná.
Kávovar bezpečne zabaľte, aby sa cestou nepoškodil- t.z. Vystuženie zo všetkých strán. POZOR - za škody spôsobené nevhodným zabalením kávovaru nepreberá zodpovednosť CoffeeTech s.r.o.  ani kuriérska spoločnosť. Kávovar zabaľte tak, aby bol uložený hornou časťou smerom nahor, zafixujte rošt na šálky, aby Vám počas dopravy nepoškodil kávovar.
Upozornenie: prevádzkovateľ servisu CoffeeTech a ani kuriérska spoločnosť nezodpovedá za škody spôsobené nevhodným zabalením kávovaru pri preprave a za škody vzniknuté zamrznutím vody v kávovare.